فراخوان مهرواره فرهنگی،هنری و ادبی امر به معروف و نهی از منکر در کردستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فراخوان مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی امر به معروف و نهی از منکر را ویژه کودکان و نوجوانان منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی امر به معروف و نهی از منکر با مصادیق امر به معروف : دعوت به نیکی، کمک به دیگران، اخلاق نیکو، همکاری اجتماعی، رعایت آداب و عادات پسندیده ، الگو قرار دادن سبک زندگی اسلامی و شکر گزاری و تلاش با توجه به شعار آینده را باید ساخت و مصادیق نهی از منکر: رفتارهای بد، مصرف بی رویه، اتلاف منابع عمومی و اتلاف مواد غذایی و حیاتی برگزار می شود.

بنا براین گزارش، مهرواره در بخش فرهنگی قصه گویی به صورت صوتی و تصویری با حداکثر زمان سه دقیقه و معرفی کتاب توسط اعضا با شیوه های خلاقانه و نوآورانه را شامل می شود.

همچنین نقاشی با تکنیک و اندازه اثر آزاد، خوشنویسی با تکنیک و اندازه اثر آزاد و استاپ موشن و پویا نمایی با تکنیک آزاد حداکثر مدت زمان اثر 3 دقیقه در بخش هنری مهرواره می باشد و در بخش ادبی علاقه مندان می توانند در قالب متن ادبی و خاطره ویژه گروه سنی 7 الی 12 سال و در قالب شعر – داستان ویژه گروه سنی 12 الی 17 سال در این مهرواره شرکت نمایند.

علاقه مندان در بخش های فرهنگی، هنری و ادبی مهرواره می توانند تا تاریخ 31 مرداد در این مهرواره شرکت نمایند.

همچنین علاقه مندان شرکت کننده در دو گروه سنی 7 الی 12 سال و 12 الی 17 سال می توانند جهت بارگزاری آثارشان با شماره تلفن 087-33155060 داخلی 32 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است، این مهرواره را شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برگزار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =