کد خبر: 298992
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
بازدید 214
روزهای داغ انجمن قصه‌گویی

سه نشست تخصصی آنلاین در فضای مجازی با حضور قصه‌گویان و داوران قصه‌گویی حاصل فعالیت انجمن قصه‌گویی همدان در مرداد ماه ۹۹.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، انجمن قصه‌گویی مجازی این استان، در راستای تشویق و ترغیب مربیان و اعضا به فرهنگ قصه‌گویی و هم‌چنین به منظور تقویت مهارت‌های قصه‌گویی بین مربیان و اعضای خود، اقدام به برگزاری سه نشست تخصصی در زمینه‌های مختلف قصه‌گویی کرد.
نشست اول با حضور وحید خسروی مدرس قصه گویی، نویسنده و کارگردان تئاتر و داور جشنواره بین‌المللی و با شرکت ۶۰ نفر از اعضا و مربیان با موضوع «زبان بدن»  در صفحه اینستاگرام برگزار شد.
 نشست دوم با حضور احمد عسگری، مربی کتابخانه سیار روستایی فامنین و قصه‌گوی برگزیده چندین دوره جشنواره‌های استانی، ملی و بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع «ارکان قصه گویی و توانایی های فردی در قصه‌گویی» درگروه واتس‌اپ انجمن برگزار شد.
 ‏نشست سوم  به صورت زنده در صفحه اینستاگرام با حضور اعضای نوجوان و بزرگسال و تدریس مریم شفیع‌زاده مدرس قصه‌گویی، کارگردان و بازیگر نمایش، مدیر مسئول خانه قصه‌گویی کانون تهران و داور بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع «مرز بین قصه گویی و نمایش» برگزار شد.
 ‏گفتنی است این نشست با استقبال خوب اعضا و مربیان همراه بود.
 ‏شایان ذکر است در هر سه نشست تخصصی انجمن قصه‌گویی، معصومه ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی کانون استان نیز ضمن حضور فعال خود، به نکاتی در مورد قصه‌گویی، استفاده از زبان بدن و روش های مجازی پرداخت و افرادی را که به صورت مستمع آزاد در این نشست شرکت کرده بودند را تشویق کرد تاضمن عضویت در کانون پرورش فکری به صورت مجازی از کارگاه‌های برخط آن استفاده و توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف قصه‌گویی تقویت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =