کد خبر: 299002
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
حمیدرضا معینی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون شد

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون در حکمی حمیدرضا معینی را به عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بین الملل کانون، فاضل نظری این حکم را به پیشنهاد مهدی مشفق معاون توسعه و مدیریت منابع کانون صادر کرده و در آن، این حوزه را متولی نگاه‌داشت اصلی‌ترین سرمایه کانون یعنی منابع انسانی عنوان کرده است.

مدیرعامل کانون تهیه نقشه جامع منابع انسانی در کانون، کمک به تقویت هویت و تعهد سازمانی روش‌های جذب، تعالی و بهبود سرمایه‌های انسانی با نگاه درون سازمانی را به عنوان بخشی از وظایف اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون  دانسته و بر تلاش در جهت توسعه و تعالی آن و تقویت انگیزه و روحیه این منابع ارزش‌مند سازمانی را برای پیشبرد اهداف این مجموعه تاکید کرده است.

او همچنین در حکم انتصاب مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون، افزایش نظام‌مند سرعت، دقت و سلامت در حوزه پشتیبانی فعالیت‌ها و ضرورت توجه به ایجاد شفافیت فرآیندی و تمرکز بر روش‌های نوین در این حیطه را از ضرورت‌های اساسی حرکت در این مسیر بیان کرده است.

فاضل نظری در پایان اظهار امیدواری کرده است با ملاحظه اهمیت و تاثیر اقدام‌های آن اداره کل در عمق و گستره کانون و بهره‌مندی از روش‌های علمی و تعامل موثر با دیگر بخش‌های سازمان زمینه افزایش اثربخشی و کارایی فعالیت‌های کانون فراهم شود و  شاهد رشد محسوس سطح بهره‌وری در کانون باشیم.

حمیدرضا معینی مدیرکل جدید منابع انسانی و پشتیبانی کانون دانشجوی دوره دکتری مدیریت فناوری اطلاعات است و پیش از این مسئولیت‌های مختلفی از جمله معاونت اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی و ریاست اداره آموزش و تشکیلات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مسئولیت کمیته فناوری ستاد برگزاری نوزدهمین و بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور، همچنین مسئولیت‌های متعددی را در اداره کل سازمان نوسازی در استان خراسان جنوبی در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

سیدحسین خادم‌حسینی مدیرکل پیشین نیز چند روز پیش از سوی مدیرعامل کانون به نایب رییسی شورای نظارت بر اسباب‌بازی منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =