کد خبر: 299004
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
وبینار مربیان کانون سراسر استان

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان: با گسترش دامنه ی فعالیت های مراکز زیبایی ها و شگفتی های کانون را به جامعه بشناسانیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان هرمزگان؛ نخستین وبینار مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون هرمزگان با حضور مدیر کل کانون برگزار شد.
پروین پشتکوهی مدیر کل کانون با اشاره به سابقه درخشان کانون اظهار داشت: نام کانون بسیار بلند و رسالتش بسیار مهم است. مربیان ما باید بدانند با هر گامی که بر می دارند تاثیر شگرفی در تربیت کودکان و نوجوانان این مرز و بوم بر می دارند.
مدیر کل کانون با تاکید بر اهمیت نقش مراکز اظهار داشت: اولویت اصلی سازمان مراکز فرهنگی هنری است و نخستین جلسات رسمی ام را با پرسنل خدمات و مربیان برگزار کردم.
وی در ادامه افزود: همه ما در ستاد تلاش می کنیم تا مراکز بتوانند به خوبی رسالت خود را انجام دهند؛ چون باورمان براین است رسالت اصلی کانون، در مراکز انجام می شود و در واقع مراکز ما کارخانه انسان سازی است.
پشتکوهی در این رابطه اظهار داشت: اگر ما بتوانیم به خوبی کار خود را انجام دهیم تاثیر شگرف و گسترده ای بر آینده کودکان و نوجوانانمان می گذاریم.
مدیر کل کانون از مراکز خواست تا نگاه وسیع تری به مخاطبان داشته باشند و دایره فعالیت خود را وسیع تر از دایره مرکز بدانند.
وی سپس افزود: مسئولین مراکز نمایندگان ما در شهرستان ها هستند و باید در گسترش محرومیت زدایی و توسعه عدالت فرهنگی کوشا باشند و با تعامل مناسب زمینه خدمات رسانی شایسته به مخاطبان را فراهم کنند.
پشتکوهی از مربیان خواست تا همانند پروانه که با بیرون آمدن از پیله پرواز می کند و زیبایی هایش را نمایان می کند؛ با گسترش فعالیت های مرکز زیبایی ها و شگفتی های کانون را به جامعه بشناسانند.
پشتکوهی در بخش دیگر صحبت هایش از مربیان خواست تا به سفارش مقام معظم رهبری(مد ظله عالی) مبنی بر توجه به قومیت گرایی، هویت، تاریخ و فرهنگ و زبان عمل نمایند؛ تا با بومی سازی شیوه نامه های کشوری و استانی فعالیت های کانون به شکل بهتری در شهرستان ها اجرا شود.
مدیر کل کانون هرمزگان با تاکید بر روحیه ی مطالبه گری اعلام کرد: استان هرمزگان به لحاظ استراتژیک در نقطه مهمی واقع شده است و با داشتن تنوع فرهنگی و قومیتی بالا نیازمند توجه بیشتر ستاد می باشد.   
پشتکوهی با تاکید بر شعار آینده ساختنی است افزود: در واقع باید در ساختن آینده کودکان و نوجوانان سرزمینمان بکوشیم و وظیفه ما این است که همگام با برنامه های معاونت فرهنگی در زدودن محرومیت بر چهره ی زیبای استان تلاش کنیم.
وی با مورد خطاب قرار دادن مربیان به عنوان فرهنگ سازان جامعه افزود: کار شما مربیان کاری خدایی است و با مدیریت مناسب زمان و کار جهادی می توانیم زیرساخت فرهنگی جامعه را محکم نماییم، زیرا فرهنگ زیر ساخت سیاست، اقتصاد و زندگی است.
در پایان این وبینار دو ساعته مدیر کل کانون ضمن تشکر از حرکت جهادی مربیان در فضای مجازی آنان را دعوت به نگاه سازمانی و پرهیز از تک روی نمود و افزود: هدف ما تمرکز زدایی فعالیت ها از ستاد است و قطعا با ایده های شما می توانیم گام های بلندی را برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =