گام به گام از ایده تا نمایشنامه نویسی

دومین نشست مجازی انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علیرضا آقایی نویسنده و کارگردان نمایش با بررسی ایده‌های نمایشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای انجمن نمایش استان در دومین نشست مجازی انجمن هنرهای نمایشی ایده‌های خود را ارائه کردند.  
به گفته فرشته حق نظری کارشناس هنری کانون استان، انجمن نمایشی کانون استان از فروردین سال جاری آغاز به کار کرد. 
وی  ادامه داد:با شیوع بیماری کرونا  و با هماهنگی اداره کل آفرینش های هنری  جلسات انجمن به صورت مجازی به کار خود ادامه داد.
حق نظری افزود: تا کنون دو جلسه به صورت مجازی و در قالب گفتگوی مجازی با دعوت از اساتید استانی و کشوری برگزار شده است.
وی هدف از برگزاری جلسات انجمن را آشنایی بیشتر اعضا با هنرهای نمایشی عنوان کرد و ادامه داد: تا کنون  دو نشست با حضور علیرضا آقایی  با موضوع ایده‌نویسی در نمایش برگزار شده است. 
حق نظری هدف از برگزاری جلسات اخیر را گام به گام از ایده تا نمایشنامه‌نویسی دانست و اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این جلسات بستر کشف و پرورش خلاقیت‌های اعضای مستعد نمایشنامه نویسی فراهم گردد.
گفتنی است در دومین نشست انجمن هنرهای نمایشی علیرضا آقایی مدرس این نشست به ایده پردازی از زوایای مختلف موضوعی پرداخت و با ارائه پیشنهادات لازم و معرفی منابع نمایش‌های برتر اطلاعات ارزنده ای را در اختیار اعضای این انجمن قرارداد. 
قابل ذکر است تعداد ۳۲ ایده نمایشنامه‌نویسی توسط کارشناس هنری و رابط انجمن هنرهای نمایشی استان در مرحله استانی مورد بررسی قرار گرفت و تعداد ٢١ ایده به مرحله نقد و بررسی نهایی راه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =