کد خبر: 299059
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
بازدید 167
کتاب‌های کانون هم‌سفر مسافران تاکسی‌کتاب رشت شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان طی آیینی ۱۰۰ جلد کتاب و محصولات فرهنگی به راننده نخستین تاکسی کتاب شهر رشت هدیه‌کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این حرکت فرهنگی هم‌زمان با تجلیل از ساحل فیلسوف، مبتکر نخستین تاکسی کتاب شهر رشت در نشست ۲۸ تیرماه ۱۳۹۹شورای فرهنگی کانون پرورش فکری گیلان کلیدخورد.

طی این آیین اسفندیارضیائی، مدیرکل کانون استان گیلان ضمن مهم‌برشمردن بهره‌گیری از لحظه‌های زندگی برای مطالعه و دانش‌افزایی، تلاش این راننده خلاق را ارزش‌مند توصیف و بر ضرورت حمایت‌های مادی ومعنوی کانون از فعالان عرصه‌ی کتاب و کتاب‌خوانی تاکیدکرد.

برهمین اساس، کارشناسان، مربیان کتاب‌خانه سیار شهری رشت و اعضای انجمن عکاسی کانون پرورش فکری استان گیلان  صبح امروز در محل کار این فعال فرهنگی که در مسیر صیقلان به شهرک‌گلسار رشت به‌ تلاش و ارتقای آگاهی‌های مسافران خود می‌اندیشد، حضوریافته و۱۰۰جلد کتاب و محصولات فرهنگی را جهت تجهیز این تاکسی کتاب و بهره‌گیری مسافران کودک و نوجوان به وی تقدیم‌کردند.

قدردانی از تلاش‌های این سفیر فرهنگی کانون و اهدای کتاب‌ به حاضران، ازدیگر برنامه‌های این روز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مسیر بسط و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی درجامعه‌ بود.

گفتنی است، ساحل‌فیلسوف، مسوولیت مدیریت روابط‌عمومی اتحادیه تاکسیرانی استان گیلان را نیز برعهده‌دارد و با تحصیل در رشته مدیریت فرهنگی، همواره از فرصت هم‌نشینی با کتاب بهره‌مند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =