دیدار مدیرکل کانون استان اردبیل با مسئولان کشوری و استانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدارهای جداگانه با مسئولان کشوری و استانی، در راستای توسعه خدمات کانون، با آن‌ها بحث و تبادل‌نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، طی روزهای گذشته، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل، دیدارهای جداگانه‌ای با فرمانداران شهرستان‌های کوثر، پارس‌آباد و اصلاندوز داشته و در خصوص برنامه‌های سال جاری و اعتبارات موردنیاز مراکز فرهنگی‌هنری، با آن‌ها به گفتگو نشست، تقدیر از اعضای برگزیده کشوری از جمله اهداف این برنامه بود.

وحید کنعانی، فرماندار کوثر با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون این شهرستان و معاون او با حضور در دفتر مدیرکل استان، راهکارهای لازم برای توسعه‌ی همکاری‌های متقابل را بررسی کردند.

همچنین زعفر احدزاده، دیداری نیز با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان داشت و در خصوص جذب اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این نهاد، با وی به رایزنی پرداخت.

دیدارهای جداگانه با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل روابط عمومی و مشاور استاندار نیز طی هفته جاری باهدف توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان در سطح استان به انجام رسید.

و در پایان، دیدار با اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل و پیگیری امورات مربوطه و دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، ازجمله برنامه‌های هفته آخر مردادماه ۱۳۹۹ مدیرکل کانون استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =