از گسترش فعالیت های کانون حمایت می کنیم

فریدون همتی استاندار هرمزگان حمایت همه جانبه خود را از طرح های کانون برای توسعه خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان اعلام داشت.

مدیرکل کانون پروش فکری هرمزگان در نشست بانوان مدیرکل ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با استاندار هرمزگان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست با بانوان مدیرکل ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، عنوان کرد: حضور بانوان و نقش آنان در بسیاری از مسائل، مهم و تاثیرگذار است و بانوان در پیاده کردن و به نتیجه رساندن برنامه‌ها نقش مهمی ایفا می کنند و حضور آنان در تصمیمات و برنامه ها و سیاست بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در این مدتی که در استان هرمزگان مشغول به خدمت هستم، مدیریت، توانمندی و شایستگی بانوان این استان را شناخته ام و بانوان هرمزگان نشان دادند در هر جایگاهی که قرار گرفتند به خوبی و با دقت وظیفه شان را انجام داده اند، زنان هرمزگانی با صراحت، مدیریت، روحیه بالا و احساس مسئولیت امورات را به انجام می رسانند، و آنچه ذکر شد جزء ویژگی زنان این استان بوده که ویژگی های بسیار خوبی است که نشان می دهد بانوان استان از فرهیختگی و توانایی بالایی برخوردارند.

استاندار هرمزگان افزود: آنچه گفته شد این مسئله را قوت می بخشد که می توان برای اداره جامعه، بخشی از مسئولیت و اداره امورات را به بانوان سپرد و اطمینان داشت که نه تنها کمتر از آقایان حتی در برخی موارد بهتر از آن ها از عهده مسئولیت ها بر خواهند آمد و ما به این توانایی و شایستگی ها ایمان آورده ایم.

همتی در ادامه با بیان اینکه ان شا الله عزاداری همه در ماه محرم مورد مقبول درگاه حق باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه عزاداری محرم امسال تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا واقع شده است، شما می توانید نقش خوبی در هدایت و فرهنگ سازی برای مردم در عزاداری سالار شهیدان با رعایت اصول و قواعد بهداشتی داشته باشید.

وی گفت: مدیران جدا از کار سازمانی، به عنوان یک فرد فعال در اجتماع می توانند از طریق شبکه های مجازی و پیام هایی که رد و بدل می کنند و فعالیتی که در این شبکه ها دارند مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات دعوت کنند تا از این طریق از سلامت خود و خانواده هایمان مراقبت کنیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید برای حفاظت و حراست از آیین های مذهبی، مراسمات سوگواری و عزاداری را انجام دهیم و در عین حال باید به رعایت بهداشت هم توجه داشته باشیم و از سلامت خود و خانواده هایمان حراست به عمل آوریم.

در این نشست که مدیران کل  فعلی و سابق کانون پرورش فکری  هرمزگان و جمعی از بانوان مدیرکل دستگاه ها حضور داشتند، از ناهید سلیمانی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان که به بازنشستگی نایل آمد، توسط استاندار هرمزگان قدردانی شد.

شایان ذکر است؛ فریدون همتی حمایت همه جانبه خود را از طرح های کانون برای توسعه خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان اعلام داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت سهم مدیریتی زنان استان و تلاش استاندار هرمزگان در راستای ارتقای جایگاه مدیریتی بانوان در هرمزگان ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =