قصه های کربلا در کانون ایلام روایت می شوند

کانون ایلام مادر ان و پدران و مربیان و بچه های قصه گو را در فراخوانی با عنوان قصه های کربلا به قصه گویی بخش هایی از واقعه کربلا دعوت کرد. قصه گویان راه یافته به مرحله نهایی تجلیل می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،هم زمان با اولین روزهای محرم برنامه های ویژه ی این ماه  نیز  امسال به صورت مجازی در مراکزو اداره کل استان نمایان شدو کارکنان و مربیان به صورت خود جوش و انتخابی به برگزاری این ویژه برنامه ها پرداختند.

در همین راستا کانون ایلام در فراخوان قصه های کربلایی مربیان و بچه ها و پدرو مادران قصه گو را به روایت قصه هایشان از واقعه کربلا فراخواند. براساس این گزارش قصه گویان شرکت کننده در این فراخوان می توانند قصه هایشان را با موضوع کلی کربلا و با محوریت کودکان در کربلا-حضرت امام حسین(ع) و یاران شهیدش در کربلا-ظهر عاشورا-علمدار کربلا-از زبان مشک- روایت کنند و با استفاده از گوشی همراه فیلم برداری وبه دبیرخانمه این فراخوان در ایلام-بلوار شمالی امام خمینی (ره )-اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان –انجمن قصه گویی ارسال کنند .قصه گویان داوطلب تا 20 شهریورماه 99 برای ارسال قصه هایشان فرصت دارند و پس از آن با انتخاب بهترین قصه های شرکت کننده از برگزیدگان تجلیل خواهد شد و تمام قصه ها نیز در برنامه رادیویی قصه های ایرانی پخش می شوند.

اداره کل کانون استان ایلام علاوه براین فراخوان امسال با برگزاری مهرواره منطقه ای ادبی زائر با محوریت داستان کربلا-مسابقه قصه‌های صوتی 5 دقیقه‌ای-حضور اعضای انجمن ادبی در مهرواره شعر آیینی کشوری با عنوان «اشک ماه » و پخش برنامه‌های زنده در اینستاگرام با محوریت قصه گویی، معرفی کتاب، شعرخوانی از جمله این برنامه‌ها در این ایام خواهند بود. هم زمان  در بیش از شصت گروه مجازی ویژه اعضای مراکز نیز برنامه هایی با محوریت معرفی شهدای کربلا و واقعه کربلا و به تصویر کشیدن قیام امام حسین و یاران شهیدش در بزرگداشت یاد و نام و مفهوم قیام کربلا سهیم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =