«تا خیابان خوشبخت» سروده بابک نیک‌طلب به دست نوجوانان رسید

کتاب «تا خیابان خوشبخت» سروده بابک نیک‌طلب از مجموعه «شعر نوجوان» برای سومین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب ۱۳ قطعه شعر با عنوان‌های «شروع، از این سفر، یادگار مهربانی‌ها، در کوچه‌ی خاطرات، تا بروید امید، بهار فردا، فرصت پرگشودن، سرو کهن‌سال، پیغام گل، به رنگ آبی دریا، هوای تماشا، سوار تازه‌رسیده و نشانی تو» را شامل می‌شود.
کتاب «تا خیابان خوشبخت» که با تصویرگری بهراد امین‌سلماسی آراسته شده، شایسته تقدیر سیزدهمین دوره جایزه کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران نیز شناخته شده است.
کمی هوای کوه/ کمی سکوت دشت/ کمی صدای آبشار/ و آسمان بی‌غبار/ یکی دو شیشه عطر خاطره/ و هر چه یادگار داشتم از این سفر/ درون جعبه‌ای گذاشتم/ جعبه را درون جیب کوچک جلیقه‌ام/ برای تو/ خوشت می‌آید از سلیقه‌ام؟/ این قطعه‌ای با عنوان «از این سفر» است که در این مجموعه به چشم می‌خورد.
کتاب «تا خیابان خوشبخت» در ۳۲ صفحه و قیمت ۱۲هزار تومان منتشر شده و شمارگان آن تاکنون در سومین مرحله چاپ به ۱۳هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است.
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =