استمرار فعالیت‌ انجمن‌های تخصصی کانون پرورش فکری مازندران در فضای مجازی

با استمرار فعالیت‌ انجمن‌های تخصصی کانون پرورش فکری مازندران در فضای مجازی، اعضای کانون به صورت آنلاین از نشست‌های تخصصی بهره می برند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، هشتمین نشست مجازی و نوزدهمین جلسه انجمن هنرهای نمایشی نوجوانان استان مازندران برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیر کل استان، کارشناس هنری و نماینده انجمن نمایش مازندران وجمعی از اعضا نوجوان، ارشد و مربیان کارگاه‌های تاتر استان برگزار شد؛ «فرزاد زیدی نژاد» مدرس این دوره به موضوع « خلاقیت، نمایش خلاق، تاتر کتابخانه ای » پرداخت.
زیدی نژاد در این نشست به بررسی: پیدایش و ویژگیهای نمایش خلاق - اهداف نمایش خلاق- ارتباط خلاقیت با بازی های کودکانه- وانمودسازی در نمایش خلاق-و تفاوت های نمایش خلاق با تاتر(عوامل صحنه - کارگردانی ) پرداخت و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.


 

در همین حال پانزدهمین نشست مجازی «انجمن قصه‌گویی مازندران» از سوی انجمن قصه‌گویی با موضوع موضوع: ادامه بحث «هنر نقالی، تاریخچه و انواع(بخش چهارم)» اجرا شد.

این برنامه با ارائه استاد «پرویز باباییان» قصه‌گوی پیشکسوت، مدرس هنر نقالی و عضو انجمن قصه‌گویی مازندران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اما هشتمین جلسه مجازی انجمن عکاسان نوجوان مازندران با حضور کارشناس هنری استان و نماینده انجمن عکاسان استان، اعضای نوجوان و ارشد و مربیان فرهنگی و هنری کانون برگزار شد.

در این جلسه نقد و بررسی آثار اعضای انجمن با موضوع سومین مهرواره فصلی عکس "من سالم و خوشحالم" صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =