بوی ماه محرم در مراکز کانون استان کرمانشاه پیچید

مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، هم‌زمان با آغاز ماه محرم و با برپایی ویژه‌برنامه «شور عطش» به استقبال ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مراکز کانون این استان با ویژه‌برنامه «شور عطش» به استقبال ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان رفتند.

بر همین اساس، با آغاز ماه محرم، ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، اعضا و مربیان کانون استان کرمانشاه نیز آثار خود را در قالب «قصه‌های عاشورایی، معرفی کتاب، قصه-نمایش، معرفی شخصیت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، تعزیه، نواها و آواها، شعرخوانی، پیام‌های کوتاه یک دقیقه‌ای، و ... برای شرکت در ویژه‌برنامه «شور عطش» ارسال می‌کنند.

همچنین، برنامه‌های هنری محرمی با عنوان «به رنگ آفتاب» در بخش‌های: نقاشی، عکاسی و خوش‌نویسی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه ادبی «اشک ماه» نیز فراخوان شعر آیینی است که نوجوانان مراکز کانون پرورش فکری می‌توانند آثار خود را در راستای اندیشه‌های حسینی سروده و ارسال کنند.

بنابه گفته «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، آثار فرهنگی، هنری و ادبی برگزیده در ویژه‌برنامه محرمی این اداره کل، پس از داوری اولیه، برای شرکت در بخش کشوری به دبیرخانه مرکزی ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون کشور ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =