راه‌یابی طرح نمایش«بنگ بنگ»به فهرست آثار پذیرفته شده در هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک

‎بنا به گزارش ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، نمایش صحنه‌ای«بنگ بنگ» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در فهرست طرح‌ها و متن‌های پذیرفته شده بخش کودک و نوجوان این جشنواره معرفی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در اطلاعیه ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، نمایش «بنگ بنگ» از کانون استان قزوین به عنوان یکی از طرح‌ها و متن‌های پذیرفته‌شده در بخش‌های کودک و نوجوان و خردسال (صحنه‌ای) معرفی شده است.

براین اساس، نمایش «بنگ‌بنگ» به نویسندگی زهرا علیجانی و کارگردانی سارا سیاح (کارشناس فرهنگی کانون)از شهرستان قزوین برای ارزیابی در بخش ویژه مخاطب کودک و نوجوان دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که زمستان سال 1398 در سالن نمایش اداره کل کانون استان قزوین به روی صحنه رفته است.

یادآور می‌شود، هیأت‌انتخاب بخش نمایش‌های صحنه‌ای ویژه مخاطب کودک و نوجوان متشکل از  شادی پورمهدی، ماندانا کریمی و حسین فدایی‌حسین پس از ارزیابی ۹۷ نمایشنامه و طرح متقاضی حضور در این بخش و بررسی طراحی عروسک‌ها و ایده‌های اجرایی، متن‌های برگزیده را برای مرحله ارزیابی اجرایی معرفی کرده است.

در ادامه، ستاد برگزاری جشنواره با تأکید بر رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و اصول پیشگیری از بیماری کرونا از تمام گروه‎‌های محترم و تلاشگر نمایش عروسکی درخواست کرده به جهت حفظ سلامت اعضای گروه، در تمام مراحل تولید اثر التزام کامل به این شیوه‌نامه را سرلوحه فعالیت جمعی خود قرار دهند و تا ۱۰ آذرماه سال جاری برای تولید و آماده‌سازی اثر خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =