حضور فرماندار و امام جمعه کلیبر در کانون این شهرستان

به مناسبت هفته دولت و آغاز عزاداری‌های حضرت سیدالشهدا، نمایشگاه مدافعان حرم در کانون کلیبر با حضور امام‌جمعه فرماندار و جمعی از مسئولین شهری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، در این بازدید ضمن افتتاح نمایشگاه نقاشی مدافعان حرم، اعضای کانون فعالیت‌هایی چون شعرخوانی، قرائت متن ادبی اجرا کردند و گزارشی از فعالیت‌های کانون نیز توسط زارعی‌زاد مربی مسئول کانون ارائه شد.

حجت‌الاسلام متقی‌فر امام جمعه شهرستان، حاجی‌فر فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در این بازدید حضور داشتند.

به مناسبت هفته دولت نیز اعضای کانون شهرستان در محل فرمانداری به دیدار حاجی‌پور فرماندار رفتند و ضمن اجرای چند برنامه‌ فرهنگی هنری و ادبی، گزارشی از فعالیت‌های کانون ارائه و نیازهای فرهنگی و عمرانی کانون را با فرماندار مطرح کردند.

در این دیدار فرماندار کلیبر با معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر توضیحاتی  در مورد علت نامگذاری این هفته به کودکان و نوجوانان ارائه دادند و با ایجاد فضایی صمیمی، در مورد آشنایی خود را با کانون و اهداف آن برای کودکان و نوجوانان شهرستان سخن گفتند.

در پایان این دیدار نیز گزارشی از فعالیت‌های کانون در شهرستان ارائه شد و درخواست‌هایی نیز مطرح شد که فرماندار شهرستان در این زمینه قول مساعدت و همکاری دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =