از همکار خانواده معظم شهید در کانون استان کرمانشاه تجلیل شد

هم‌زمان با هفته دولت، مدیرکل کانون استان با حضور در مرکز شماره ۱۲ کانون پرورش فکری کرمانشاه از همکار کانونی خانواده معظم شهدا با اهدای لوح تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان کرمانشاه، هم‌زمان با هفته دولت، مدیرکل کانون استان با حضور در مرکز شماره ۱۲ کانون پرورش فکری کرمانشاه از همکار کانونی خانواده معظم شهدا با اهدای لوح تجلیل کرد.

بر همین اساس، هم‌زمان با برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته دولت در استان کرمانشاه، در صبح روز سه‌شنبه چهارم شهریورماه ۱۳۹۹ برنامه تجلیل از خانواده معظم شهدا نیز به عنوان یکی از برنامه‌های مصوب اداره کل کانون استان کرمانشاه به اجرا در آمد.

مهناز فتاحی، مدیرکل و جمعی از همکاران اداره کل کانون استان با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱۲ کانون شهر کرمانشاه، از «سید جواد موسوی»، همکار کانونی شاغل در این مرکز و از خانواده معظم شهدا، با اهدای لوح سپاس تجلیل کردند.

 مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این برنامه با اشاره به اینکه باید پاسدار آرمان‌های شهیدان باشیم افزود: با همه وجودمان به خانواده معزز شهدا افتخار می‌کنیم.  

 او همچنین گفت: همه ما به خوبی می دانیم که آرامش اکنون کشور ما مرهون خون پاک شهدا است. و دیدار با خانواده‌های شهدا وظیفه همه مسئولان است.

فتاحی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا عنوان کرد.

در پایان این دیدار، مدیرکل کانون استان با اهدای لوح از همکار کانونی خانواده شهدا تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =