مراکز کانون خراسان جنوبی با بیش از هشت هزار جلد کتاب تجهیز می شوند

مدیر کل کانون استان از تجهیز مراکز کانون خراسان جنوبی با بیش از هشت هزار جلد کتاب ناشران کودک و نوجوان در قالب طرح تمیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دولت و در قالب طرح تمیم (تامین محتوای یکپارچه مراکز ) ۸۲۰۰ جلد کتاب جدید ناشران کودک ونوجوان به مراکز کانون در سطح استان ارسال و در دسترس کودکان ونوجوانان علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

 وی افزود:این کتاب‌ها شامل آثار حوزه خردسال، کودک و ‌نوجوان است که از سوی کارشناسان جایزه کتاب کودک و نوجوان کانون به عنوان کتاب‌های مناسب این حوزه انتخاب شده است.

حمیدی اظهار داشت: در این طرح که از این پس به شکل فصلی استمرار خواهد داشت علاوه بر مجموعه‌ای از کتاب‌های انتشارات کانون، سرگرمی وکتاب‌های برگزیده شده، در راستای اجرای عدالت فرهنگی کتاب‌های آوایی و بریل ویژه نابینایان نیز به چشم می خورد.

بر اساس این گزارش، اجرای طرح تمیم از بهار ۱۳۹۹در کانون پروش فکری آغاز و کتاب‌های برگزیده جایزه‌ «کتاب ماه و سال کودک و نوجوان» کانون، خریداری و برای استفاده کودکان ونوجوانان به مراکز کانون ارسال می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =