تجهیز کتابخانه های کانون پرورش فکری استان هرمزگان به ۶۰ عنوان کتاب جدید

با ارسال بیش از ۴ هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه های این مجموعه فرهنگی به جدیدترین و موفق ترین آثار حوزه نشر کودک و نوجوان تجهیز می شوند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ هم زمان با هفته دولت، کانون استان هرمزگان ۶۰ عنوان کتاب به تعداد بیش از ۴ هزار جلد به مراکز فرهنگی هنری استان ارسال کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان در این رابطه اعلام داشت: کتاب و کتاب خوانی محوری ترین فعالیت کانون است و تمامی فعالیت ها در هر شاخه با محوریت کتاب در مراکز کانون پرورش فکری انجام می شود.

مدیر کل کانون گفت: با ارسال بیش از ۴ هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه های این مجموعه فرهنگی به جدیدترین و موفق ترین آثار حوزه نشر کودک و نوجوان تجهیز می شوند.

وی افزود: کتاب های موجود در کتابخانه های کانون توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودک و از کتاب های انتشارات معتبر و مورد تایید شورای کتاب تامین می شود.

پشتکوهی اعلام کرد: کتاب های جدید از ۲۵ ناشر فعال حوزه کودک ونوجوان  تامین شده است.

 وی افزود: علاوه بر کتاب های مذکور، مجموعه ای از اسباب بازی، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب های برگزیده شده در هر فصل به مراکز فرهنگی هنری ارسال شده است.

یادآوری می شود با این تجهیز، هم مخاطبان گسترده کانون منتفع می شوند و هم از ناشران آثار مناسب برای مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =