اجرای نذر کتاب در کانون جزیره ابوموسی

فراخوان "نذر کتاب" با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و امانت کتاب، معرفی کتاب توسط اعضا و آشنایی با مفاهیم دینی مثل نذری دادن در ایام دهه محرم، منتشر گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع )و یاران وفادارش؛ اعضای مرکز فرهنگی و هنری ابوموسی کتاب های خود را به عنوان نذری به دوستانشان تقدیم کردند.

نجوا آزاد مربی مسئول مرکز ابوموسی در این رابطه گفت: فراخوان "نذر کتاب" با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و امانت کتاب، معرفی کتاب توسط اعضا و آشنایی با مفاهیم دینی مثل نذری دادن در ایام دهه محرم، منتشر گردید.

وی افزود: این فراخوان ضمن این که از کودکان و نوجوانان دعوت می کند کتاب های در قفسه مانده خود را مرور کنند؛ آن ها را ترغیب به برنامه فرهنگی معرفی کتاب و سپس به آشنایی آن ها با فرهنگ نذری دادن بیشتر آشنا می کند.

 نجوا آزاد افزود: هم چنین کودکان و نوجوانان در این برنامه می آموزند که نذری دادن تنها به غذا دادن و ...محدود نمی شود؛ آن ها می توانند با نذر فرهنگی در پیشبرد اهداف کانونی و مذهبی نیز شرکت کنند. 

مربی مسئول کانون ابوموسی اظهار داشت: مهلت ارسال آثار فیلم و عکس برای این فراخوان فرهنگی تا ۱۴ شهریور خواهد بود و در پایان از ۳ اثر برتر در هر بخش تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =