کاروان مهر محرمی کانون نهبندان به روستاهای کم برخوردار این شهرستان رفت

مرکز فرهنگی وهنری کانون نهبندان با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در قالب کاروان مهر محرمی و به منظور اجرای ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی و همچنین اهدای بسته‌های فرهنگی و بهداشتی به روستاهای کم برخوردار این شهرستان می روند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، مرکز فرهنگی وهنری کانون نهبندان در برنامه‌های مشترک با کتاب‌خانه سیار کانون و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری ویژه محرم به روستاهای محروم و کم برخوردار در این شهرستان سفر می کنند.

بر اساس این گزارش در اولین مرحله از این برنامه کاروان مهر محرمی  در ششمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۹ به روستاهای ایواسک، کلاته رئیس، کلات جنگل، رودگور، کلاته سرخ  از توابع این شهرستان اعزام و علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شامل قصه گویی، کاغذ و تا، معرفی وقایع عاشورا، شهدای نوجوان و... تعداد ۱۰۰ بسته فرهنگی و بهداشتی نیز به کودکان ونوجوانان این روستاها  اهدا شد.

همچنین برنامه‌هایی شامل ارایه توصیه‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، کمک‌های اولیه، برنامه‌های مذهبی و... توسط نمایندگان دستگاه‌های همراه کاروان مهر محرمی به مرحله اجرا درآمد.

گفتنی است در این برنامه که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی انجام شد فرمانداری شهرستان نهبندان و بخشداری مرکزی، شهرداری نهبندان، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت، کمیته امدام امام خمینی(ره)، بنیاد غدیر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال احمر و همچنین شرکت تعاونی فراگیر ملی سیمرغ در شهرستان نهبندان کانون پرورش فکری را همراهی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =