گردهم‌آیی مربیان ادبی کانون مازندران با بررسی چالش‌ها و راه‌کارها برگزار شد

گردهم‌آیی مربیان ادبی کانون پرورش فکری مازندران با بررسی چالش‌ها و راه‌کارها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، اولین گردهم‌آیی فصلی مربیان ادبی سال ۹۹ به صورت مجازی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناس مسوول و کارشناس آفرینش‌های ادبی برگزار شد.
محمد علی یزدان‌شناس، مدیر کل کانون مازندران ضمن تقدیر همکاران این حوزه بر برگزاری کارگاه‌های مجازی تاکید کرد و خواستار مشارکت مربیان و اعضا نسبت به فراخوان‌ها و شرکت در فعالیت‌های تعریف شده از سوی ستاد و استان شد.
امیرحسین فلاحت‌پیشه، معاون فرهنگی هم در این برنامه بر تعامل مربیان در محیط کار، شرکت فعالانه اعضا و مربیان در فراخوان‌ها و جمع آوریی آثار تاکید کرد.
به گفته‌ کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون مازندران‌، این گردهم‌آیی به بررسی مباحثی مانند: آسیب‌شناسی کارگاه‌های مجازی مراکز، امکان برگزاری کارگاه‌های ادبی به صورت استانی و حضور مربیان در کنار هم برای اداره و مدیریت این کارگاه‌ها و برنامه‌ریزی از سوی کارشناس ادبی پرداخت.
میرشفیعی افزود: یکی دیگر از موار مطروحه، فعالیت بخش مکاتبه‌ای بود.
وی افزود: زمانی که بسیاری از اعضا به فضای مجازی، اینترنت یا گوشی مناسب دسترسی ندارند از طریق از بخش مکاتبه ای می‌توانند ارتباط خودشان را با کانون‌های حفظ کنند و مربیان در این زمینه با بخش مکاتبه ارتباط داشته باشند و اعضا را معرفی نماید.
میرشفیعی با بیان اینکه کتاب‌های طرح تمیم مورد استقبال چشم‌گیرمربیان ادبی استان قرار گرفته اظهار داشت: این گردهم‌ آیی با طرح چالش‌ها و مشکلات مربیان ادبی و بررسی راهکارهای لازم پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =