فراخوان ششمین جشنواره داستان کوتاه خاتم منتشر شد

ششمین جشنواره خاتم با موضوع داستان و روایت داستانی با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیره‌ی حضرت رسول خدا(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند با توجه به شرایط شرکت و مقررات اعلام شده در فراخوان در این مسابقه شرکت کنند.
بر اساس فراخوان اعلام شده این مسابقه با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر برگزار می‌شود و آثار ارسالی باید حداکثر ۵هزار کلمه باشد و تألیف و ارسال آثار برای همه‌ی گروه‌های سنی، پیروان همه ادیان و مذاهب و به زبان‌های مختلف آزاد است.
بر همین اساس آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت‌های doc.docx و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود، به بخش مسابقه راه می‌یابد.
یادآوری می‌شود آثاری به مسابقه راه می‌یابد که پیشتر منتشر نشده یا در سایر مسابقه‌ها و رویدادها ارائه نشده باشد و آثار ارسال‌شده بازگردانده نخواهد شد.
آیین پایانی این جشنواره در اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و جوایز سه اثر برتر در هر یک از دو حوزه «کودک و نوجوان» و «بزرگ‌سال» به ترتیب نفر اول ١٢٠میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار، نفر دوم ۸۵ میلیون ریال و دیپلم افتخار و نفر سوم ۵۰ میلیون ریال و دیپلم افتخار اهدا می‌شود.
هم‌چنین به نفرات چهارم تا ششم نیز ۵میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و جایزه ویژه هیات داوران به مبلغ ۵۰میلیون ریال به همراه لوح تقدیر جشنواره نیز به اثر منتخب اهدا می‌شود.
همچنین به نویسندگان برگزیده نوجوان جوایزی به ترتیب نفر اول ۳۰میلیون ریال، نفر دوم ۲۰میلیون ریال و نفر سوم ۱۰میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ دی‌ سال ۱۳۹۹ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پستی: تهران، میدان هروی، خیابان شهید وفامنش، خیابان آزادی، خیابان شهید افتخاریان، کوچه مریم، شماره ۲۳، کدپستی ۱۶۶۹۷۴۷۴۱۴  دفتر نشر فرهنگ اسلامی ارسال کنند.
این دفتر برگزار کننده جشنواره است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهر کتاب، نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور، حوزه هنری، سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و ... از مشارکت‌کنندگان در این رویداد فرهنگی هستند.
علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند اطلاعات تکمیلی شامل برخی محورهای موضوعی داستان و روایت داستانی، معرفی تعدادی از منابع معتبر و سایر شرایط را در پایگاه‌های اینترنتی جشنواره به نشانی: www.jashnvarehkhatam.com  یا www.khatamfestival.com  یا www.khatamfestival.ir مشاهده کنند و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۲۲۹۴۱۸۰۷ – ۰۲۱۲۲۹۳۶۱۴۰ داخلی ۱۱۵ ‌تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =