دومین جلسه «کارگروه سلامت اداری وصیانت از حقوق شهروندی»

دومین جلسه «کارگروه سلامت اداری وصیانت از حقوق شهروندی» با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان فارس در این جلسه اهداف وبرنامه‌های کانون با تأکید بر شعار سال کانون (زندگی خوب تمرین می‌خواهد، آینده ساختنی است) را برشمرد و گفت: در کانون فارس تلاش‌ می‌شود تا با اجرای فعالیت‌های اثرگذار برای کودکان و نوجوانان، آینده را از هم اکنون ساخت. افتخاری به فعالیت‌های کانون فارس در زمان همه‌گیری ویروس کرونا نیز اشاره کرد و تلاش بی‌وقفه‌ی مجموعه‌ی کانون فارس را تأییدی بر اهمیت پرکردن اوقات فراغت آینده سازان ایران دانست.

این جلسه با ارائه گزارش عملکرد کمی و کیفی کانون در فضای مجازی در بخش‌های فرهنگی، هنری، ادبی ارزیابی عملکرد و روابط عمومی و در بخش آموزشی کانون زبان ایران شعبه فارس توسط کارشناسان هر حوزه ادامه یافت.

نرگس نیک زاد، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس نیز با تبریک موفقیت کانون فارس در کسب مقام برتر در جشنواره شهید رجایی گفت: تلاش مجموعه‌ی کانون در پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوان، تولید سرگرمی، آموزش‌های مستقیم و غیر حضوری و اجرای برنامه های متغدد ستودنی است. او کانون را پایگاهی امن برای کودکان و نوجوانان خواند و اجرای فعالیت‌های مختلف و فعالیت مناسب در فضای مجازی را نشان تعهد و تخصص نیروهای پرتلاش دانست.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =