خوش‌درخشی عضو کانون استان قزوین در ششمین دوره جایزه بین المللی فرشته

عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به مرحله نهایی ششمین دوره جایزه بین المللی فرشته راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین‌زهرا، در بخش داستان کوتاه ششمین دوره جایزه بین المللی فرشته با موضوع قرنطینه به مرحله نهایی راه یافت.

«سمیه ابراهیمی» عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین زهرا با اثری با عنوان«پایان قرنطینه» در این رقابت شرکت کرده بودکه در بخش نویسندگان افغانستانی داوری شد.

شهرکتاب فرشته با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حمایت از نویسندگان و هنرمندان مستعد، مسابقه «جایزه فرشته» را در حوزه داستان کوتاه- در سال ۱۳۹۳ آغاز کرد. دوره اول این جایزه با موضوع دهه ۶۰ آغاز شد.

در ادامه با توجه به استقبال مخاطبان و تصمیم شورای سیاست‌گذاری این جایزه در دو بخش داستان کوتاه و عکس برگزار شد. که ۱۰ نفر برگزیده بخش داستان آثارشان به شکل کتاب منتشر و در بخش عکس نیز نمایشگاه آن در محل گالری مجموعه و چند استان دیگر برپا می‌شود.

امسال ششمین دوره جایزه فرشته با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین ترویج زبان فارسی و در دو بخش داستان کوتاه وعکس با موضوع قرنطینه برگزار شد.

جایزه منتخب هیأت داوران برای نفر اول در بخش عکس و داستان، تندیس جایزه فرشته، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و جایزه نقدی ۳ میلیون تومانی است. علاوه بر این ۱۰ نفر برگزیده هیأت داوران، لوح تقدیر به همراه بن خرید شهرکتاب دریافت می‌کنند.

۱۰ اثر برگزیده نهایی بخش عکس و ده نفر نخست بخش داستان در کتاب ششمین دوره به چاپ می‌رسد و نمایشگاه عکسی از برگزیدگان نهایی هیأت داوران پس از مراسم اختتامیه برگزار خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =