کد خبر: 299401
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
درخشش شاهنامه خوان کودک کانون فرخشهر

نقال و شاهنامه خوان چهار محالی به عنوان برگزیده جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی تورنتوی کانادا معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری آرمیتا جوادیان عضو شاهنامه خوان مرکز فرخشهر با نقل داستان بیژن و منیژه جایگاه نخست جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی را به خود اختصاص داد .

هئیت داوران جشنواره شاهنامه‌خوانی و نقالی مجازی تورنتو مرکب از ساقی عقیلی، کوروش جوادی و آزیتا مهاجری در گروه سنی 10، 11و 12 سال، آرمین عیسی‌آبادی 11 ساله از تهران با نقل «ضحاک» را به‌عنوان نفر اول، فاطمه خیرآبادی 10 ساله از مشهد با نقل «پیدایش آفتاب» نفر دوم و ترنم علیپور ۱۲ ساله از رامهرمز با نقل «رزم رستم و افرسیاب» را در مقام سوم این جشنواره معرفی کردند.

هئیت داوران در گروه سنی 7 و 8 ساله‌ها نیز آوا فیاضی 8 ساله از تهران را با نقل «نبرد رودابه و کهزاد» به‌عنوان مقام اول، فاطیما رشیدی 8 ساله از نورآباد ممسنی با نقل «زاده شدن سهراب» را به‌عنوان مقام دوم و محمد سپهوند 8 ساله از خرم‌آباد با نقل «خوان هفتم رستم» را به‌عنوان مقام سوم جشنواره معرفی کردند.

هئیت داوران در بخش 5 و ۶ ساله‌ها، جایگاه نخست را به آرمیتا جوادیان 6 ساله با نقل «بیژن و منیژه»، جایگاه دوم را به  هلنا پوری با نقل «گردآفرید و سهراب» و جایگاه سوم را به پارمین شایانفر از شوشتر با نقل «گردآفرید و سهراب» دادند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =