ثبت‌نام اینترنتی آزمون اسپانیایی در کانون زبان ایران

ثبت‌نام اینترنتی آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE از روز ۶ مهر ۱۳۹۹ در کانون زبان ایران آغاز می‌شود و تا روز ۱۳ مهر ادامه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون از روز ۶ تا ۱۳ مهر ۱۳۹۹ می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون زبان ایران به نشانی register.ili.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.
بر اساس این خبر زمان برگزاری آزمون کتبی زبان اسپانیایی DELE برای رده سنی نوجوانان روز ۲۳ آبان و برای شرکت‌کنندگان بزرگ‌سال روز ۲۴ آبان ۱۳۹۹ اعلام شده است و روز و ساعت برگزاری آزمون شفاهی برای هر متقاضی در کارت ورودی آزمون اعلام می‌شود.
در عین حال کانون زبان ایران اعلام کرده است برگزاری یا عدم برگزاری این دوره از آزمون DELE، با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، به نظر ستاد ملی کرونا و شرایط شیوع ویروس در تاریخ یاد شده بستگی دارد.
در همین حال داوطلبانی که در دوره اردیبهشت ۹۹ (می ۲۰۲۰) ثبت‌نام کرده بودند و بعد از کنسل شدن آزمون انصراف نداده‌اند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند اما متقاضیانی که انصراف نداده ولی درخواست تغییر سطح دارند، باید مابه التفاوت هزینه ثبت نام را، در قسمت ویرایش ثبت‌نام پرداخت کنند.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر می‌توانند وب‌سایت کانون زبان ایران به نشانی www.ili.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۴۹۲۱۹۲ تماس بگیرند.
بر همین اساس زمان ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و متقاضیان لازم است در زمان‌های اعلام شده نسبت به تکمیل ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =