برگزاری 250 عنوان برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در هفته دفاع مقدس

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از اجرای 250 عنوان برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس در جلسه شورای فرهنگی این کانون گفت: با تشکیل ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان، کمیته کودک ونوجوان هفته دفاع مقدس در این اداره کل تشکیل شد و مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان مازندران پیش بینی شده است.

مدیرکل کانون مازندران با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های امسال بیشتر در حوزه تولید محتوای مجازی صورت خواهد گرفت افزود: انتقال مفاهیم دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان از حساسیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین منظور توجه به کیفیت اجرای برنامه‌ها و مفاهیم مورد نظر همواره مورد توجه کارشناسان کانون بوده است.

این مسوول فرهنگی در عین حال به آمار برنامه‌های اجرایی این کمیته اشاره نمود و اظهار داشت: در مجموع: بیش از 250  برنامه پیش بینی شده است که از این میان، 182 برنامه فرهنگی،40  برنامه هنری و 28برنامه ادبی می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه وضعیت ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون، این برنامه‌ها عمدتا در بستر فضای مجازی به صورت تولید محتوای فرهنگی اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =