ثبت‌نام ۵۳ کشور جهان برای شرکت در جشنواره پویانمایی تهران

تاکنون بیش از ۵۳ کشور جهان با ۳۰۱ فیلم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون تولید کانون پرورش فکری با اعلام این خبر افزود: این در حالی است که ثبت‌نام اولیه در سایت جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir تا ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ادامه دارد و فیلم‌سازان ایرانی و خارجی می‌توانند با ارایه آثارشان در این رویداد هنری شرکت کنند.

محمدرضا کریمی‌صارمی در ادامه گفت: دبیرخانه این جشنواره تنها فیلم‌هایی با فرمت‌های Quick time (.mov file), MPEG۴ (H۲۶۴) , Blu-ray, DVD(pal)  را پذیرا است.

او یادآور شد: بخش مسابقه‌ی این جشنواره پذیرای نسخه‌های(H۲۶۴ or prores Resolution۱۰۸۰*۱۹۲۰) , Quick time (mov file)) با شرایطی هم‌چون گزینش حداکثر سه قسمت از مجموعه‌ها و سریال‌ها و همچنین آثار تبلیغی شامل فیلم‌های آموزشی، صنعتی و تبلیغاتی است.

کریمی‌صارمی در پایان خاطرنشان کرد: هیأت داوران در بخش مسابقه بین‌الملل آثار خارجی ساخته شده پس از ژانویه ۲۰۱۷ را مورد داوری قرار خواهند داد.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۰ تا ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =