کد خبر: 299441
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
بازدید 273
تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شاهین شهر و میمه گفت:فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به فعالیت های فرهنگی کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه عنوان کرد: کانون با فعالیت های متنوع توانسته است کودکان و نوجوانان مختلفی را جذب این نهاد کند. در این راه کانون با چالش ها و کمبودهای مختلفی نیز روبه رو بوده است که از جمله آن می توان به کمبود واحدهای سیار اشاره کرد.

قلمکاریان در این دیدار خواستار توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی  به رسیدگی مشکلات و کمک به پیشبرد اهداف و چشم انداز تدوین شده کانون پرورش فکری شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در این دیدار با اشاره به لزوم توجه ویژه به نیاز های فرهنگی گفت: مسئولان کانون باید با آسیب شناسی،کمبودها و چالش های پیش رو را بررسی و به نمایندگان مجلس منعکس کنند.

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس نیز با ساماندهی این فراکسیون، سعی در حل مشکلات مطرح شده،می کنند.

حاجی دلیگانی با اشاره به لزوم افزایش واحدهای سیار روستایی افزود:می توان بعضی از این مشکلات را با کمک خیرین در منطقه حل کرد. برای تجهیز مرکز فرهنگی هنری برای کانون پرورش فکری در دولت آباد اعلام آمادگی می کنیم.

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با قول مساعدت برای پیگیری وضعیت شغلی کارکنان کانون گفت:این موضوع از سوی نمایندگان مجلس بررسی و حل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =