تأثیر کانون در کشف و پرورش استعداد کودکان غیر قابل انکار است

علی ترابی فرماندار پیرانشهر در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کانون را مرکز رشد افکار کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این دیدار که صبح روز یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ در دفتر فرماندار پیرانشهر انجام شد، علی ترابی درخشش اعضای کانون استان در عرصه‌های جهانی را مرهون تلاش مربیان توانمند و خلاق کانون عنوان کرد.

ترابی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مملو از ظرفیت‌هایی است که سایر نهادها و ادارات باید فرصت‌ استفاده از این فضا را مغتنم بشمارند.  

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن معرفی فعالیت‌های کانون در دو بعد حضوری و مجازی، تعامل نهادهای مرتبط با حوزه کودک و نوجوان را مهم و کلیدی ارزیابی کرد.

 زاهدی گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وارد فاز جدیدی از آموزش شد و بستر غالب فعالیت‌های خود را بر پایه‌ آموزش های مجازی طراحی کرد.

وی افزود: فایل‌های محتوایی شامل تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در قالب فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی و روخوانی کتاب برای استفاده عموم مردم استان از روز شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ از طریق برنامه کودک (سلام اوشاقلار) شبکه استانی سیمای آذربایجان‌غربی به روی آنتن رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =