اعضای کانون سیستان و بلوچستان از انتظارات و علاقه‌مندی‌های خود گفتند

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع در دیدار با معاون فرهنگی کانون سیستان و بلوچستان در خصوص علاقه‌مندی‌های خود سخن گفتند و خواسته‌های‌شان را مطرح کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با معاون فرهنگی کانون استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست صمیمی، معاون فرهنگی کانون ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور اعضا در محل کارش، از آنان خواست تا در مورد علاقه‌مندی‌ها و انتظارات خود از کانون سخن بگویند.

«تشکیل اتاق فکر» نخستین خواسته‌ی اعضا بود که در توضیح شرح وظایف این اتاق گفتند محلی دایمی برای هم‌فکری و نظرخواهی از اعضا در نظر گرفته شود تا آنان نیز به طور مستقیم در جریان برنامه‌ها باشند و در برنامه‌ریزی‌ها مشارکت کنند.

فراهم کردن مقدمات انجام بازی‌های رایانه‌ای، به عنوان بخشی از فعالیت‌های کانون، خواسته‌ی دیگری بود که اعضای مجتمع به نمایندگی از دیگر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مطرح کردند و پیشنهاد دادند با توجه به محبوبیت فراوان این بازی‌ها در بین کودکان و نوجوانان، کانون با بروز رسانی سیستم‌ها و اختصاص محل ویژه‌ای برای این‌کار، شرایطی فراهم کند تا علاوه بر حضور اعضا در محیط امن کانون، دیگران را هم برای آمدن به کانون تشویق کنند.

مهمانان معاون فرهنگی کانون سپس از علاقه‌مندی خود به فعالیت‌هایی چون تیاتر و سرود هم سخن گفتند و ضمن قدردانی از مربیان پرتلاش خود، خواهان حضور مربیان آقا در مراکز شدند تا بتوانند برخی از فعالیت‌ها را همراه با آنان تجربه کنند.

در ادامه محبوبه کلبعلی با ابراز خرسندی از نگاه دقیق اعضا به فعالیت‌های کانون و استقبال از پیشنهادهای خوب آنان، به مهمانان خود گفت که کانون در برنامه‌ریزی‌ها همواره به خواسته‌های اعضا احترام می‌گذارد و فراوانی فعالیت‌های کانون نشان از تلاش این مجموعه برای پاسخگویی به نیازهای ایشان است.

معاون فرهنگی کانون هم‌چنین در بخشی از سخنان خود به دوران حضورش در کانون، به عنوان عضو مرکز، اشاره کرد و خاطره‌هایی از آن روزها برای حاضران تعریف کرد.

قابل ذکر است با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و برای قطع زنجیره‌ی این بیماری، تا صدور مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، امکان حضور اعضا در مراکز وجود ندارد و فعالیت‌ها از طریق فضای مجازی و برگزاری کارگاه‌های برخط برای کودکان و نوجوانان پیگیری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =