کسانی پیروز و سربلندند که در روزهای سخت رفتارهای مخلصانه، مومنانه و نیکوکارانه داشته باشند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نشست صمیمانه مدیرکل استان با کلیه مربیان و کارشناسان، به صورت وب کنفرانس برگزار شد.
 ‏در ابتدای این جلسه، بهناز ضرابی‌زاده ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری‌ها، مصیبت وارده درگذشت فرزند آقای محمود زهدی‌دلیر مربی فرهنگی مرکز شماره ۴ همدان را تسلیت گفت و  از خداوند متعال برای وی و خانواده داغدارش صبرطلب کرد.
وی باتشکر از کلیه‌ی همکاران بابت فعالیت در پیک امیدمجازی، به برگزاری موفق و پرشور کارگاه‌های برخط پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این کار گاه‌ها در شش‌ماهه دوم سال نیز تداوم پیدا کند.
 ‏مدیرکل استان هم‌چنین به کلیه مسئولان مراکز فرهنگی توصیه کرد برنامه‌های پیشنهادی شش‌ماهه دوم را بررسی کرده و فعالیت‌های شاخص مرکز خود را با توجه به مناسبت پیش رو «دفاع مقدس» آغاز کنند. 
ضرابی‌زاده سپس به روزهای سخت دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در روزهای سخت کسانی پیروز و سربلندند که رفتارهایی مخلصانه، مومنانه و نیکوکارانه داشته باشند. مراقب باشیم که در این امتحان بزرگ در هر جایگاهی که هستیم پیروزمندانه عمل کنیم.
 وی سپس به مشکلات کانون در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: به لحاظ شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، کانون از لحاظ مالی در شرایط مناسبی نیست و لازم است در مخارج به خصوص مصرف حاملان انرژی صرفه‌جویی شود.
 ‏در ادامه ضرابی‌زاده از همکاران خواست مسائل و مشکلات مراکز خود را بیان کنند و سپس به دغدغه‌ها و نیازهای آنان پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =