ارتباط دو سویه کانون و آموزش و پرورش رشد اندیشه و تعالی کودکان ونوجوانان را فراهم می کند

مدیر کل کانون استان در سفر به شهرستان فردوس و بازدید از مرکزفرهنگی و هنری کانون با مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز دیدار و گفت‌و گو کرد.

مدیر کل کانون استان در سفر به شهرستان فردوس و بازدید از مرکزفرهنگی و هنری کانون با مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در سفر روز ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ خود به شهرستان فردوس ضمن بازدید از مرکز فرهنگی وهنری کانون با  محمد ناظری مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در زمینه خدمات و برنامه های کانون  و هم چنین تعامل بیشتر کانون با آموزش و پرورش گفت و گو کرد.

حمیدی در این دیدار که اشرف دباغ مربی مسئول مرکز کانون فردوس و آدینی کارشناس مسئول فرهنگی ،هنری و ادبی استان وی را همراهی می کردند گزارشی از برنامه ها و اقدامات استانی کانون ارایه کرد و گفت: ارتباط دوسویه  کانون و  آموزش و پرورش زمینه رشد و تعالی کودکان ونوجوانان را فراهم می کند و تلاش می کنیم که استعدادها و قابلیت‌های کودکان و نوجوانانی که به امانت  به دست ما سپرده شده است بر اساس تعلیم و تربیت اسلامی کشف و پرورش داده شود.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های مراکز کانون ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار« آینده ساختنی است» و «خوب زندگی کردن تمرین می خواهد»، با هدایت کودکان ودر کارگاه‌های مختلف علاوه بر مباحث هنری و فرهنگی  مهارت‌های خوب زندگی کردن را نیز به آنان آموزش می دهد.

مدیر کل کانون استان ادامه داد تلاش می کنیم به منظور ارایه خدمات کانون به کودکان ونوجوانان روستایی با مساعدت فرمانداری شهرستان در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی اولین کتاب‌خانه سیار کانون در شهرستان فردوس باشیم.

در ادامه این دیدار محمد ناظری مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز ضمن قدر دانی از تلاش‌های مربیان کانون در این شهرستان گفت: با عنایت به تاکیداتی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه آموزش در دوره ابتدایی شده است مسئولیت ما سنگین تر شده و لازم است برای آموزش مسائل دینی و مهارت‌های زندگی برای دانش آموزان تلاش کنیم .

وی دانش آموزان این شهرستان را بسیار مستعد و توانمند دانست و در زمینه تعامل بیشتر با مجموعه کانون پرورش فکری و استفاده دو سویه از ظرفیت‌ها و امکانات این دو مجموعه فرهنگی در جهت پیشبرد اهداف مشترک تاکید کرد.

مدیر کل کانون استان در حضور یک روزه خود در شهرستان فردوس علاوه بر دیدار با مسولان  شهرستان از مرکز فرهنگی وهنری کانون در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی ، هنری و ادبی و همچنین برنامه های عمرانی مرکز قرار گرفت و در ادامه از مربیان و همکاران کانون  در این مرکز با اهدای هدیه قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =