بازنگری کارگاه های تابستانه کانون هرمزگان

آسیب ها، فرصت ها و تهدید های کارگاه های برخط و بدون محدودیت زمانی تابستانه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با حضور مدیر کل کانون هرمزگان، کارشناسان و مسئولین مراکز بندرعباس کارگاه های مجازی کانون نقد و بررسی شد.  

در ابتدای این نشست ۴ ساعته پروین پشتکوهی ضمن تقدیر از مجاهدت های مربیان و کارشناسان کانون استان در برپایی کارگاه های تابستانه اظهار داشت: شما با به هم دوختن شب و روز و نیت خالصانه، تابستانی متفاوت از سال های گذشته را برای کودکان و نوجوانان رقم زدید.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا گفت: محدودیت های اعمال شده نه تنها بر کیفیت فعالیت های کانون اثر نگذاشت؛ بلکه قابلیت های فضای مجازی باعث گردید، تا گروه های بیشتری از کودکان و نوجوانان از فعالیت های کانون منتفع شوند.

وی با تاکید بر محاسن استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: امروز می توانیم با افتخار در راستای گسترش عدالت فرهنگی، فعالیت های زیبای کانون را به دور ترین نقاط استان ارسال کنیم.

در ادامه این نشست صمیمانه مسئولین مراکز بندرعباس نظرات خود را در مورد نقاط قوت و ضعف کارگاه های برخط کشوری و استانی را بر اساس نظر سنجی که از اعضا و والدین انجام شده بود؛ بیان کردند.

در این نشست همچنین زیر ساخت های مورد نیاز برای تشکیل کارگاه های آنلاین پاییز، عناوین کارگاه ها، مدرسین و شهریه های بررسی شد.

در پایان این نشست، نعیم اسدی کارشناس مسئول فرهنگی هنری  استان، نظرات کلیه مراکز فرهنگی استان را  جمع بندی کرد و افزود: مربیان استان آمادگی های لازم برای برگزاری کارگاه های آنلاین را دارند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مدرسین برجسته استان با هدف تنوع بخشی و افزایش کیفیت کارگاه ها گفت: به دنبال فراهم نمودن بستری مناسب برای تولید محتوای آموزشی جهت برگزاری کارگاه های بدون محدودیت زمانی_آفلاین_ هستیم.   

گفتنی است کارگاه های عمومی همچون مهارت خواندن، شعرخوانی و قصه گویی و کارگاه های تخصصی مانند سفالگری، نقاشی، کاردستی، خوانش متون کهن، عروسک سازی، هنرهای دستی و بومی، پژوهش های علمی، نوشتن خلاق... از جمله کارگاه های پیشنهادی مراکز فرهنگی هنری استان هرمزگان، برای پاییز ۹۹ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =