بهناز ضرابی‌زاده با حضور در دفتر مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان همدان، با وی دیدار و گفتگو کرد

مدیرکل کانون استان همدان، طی دیداری با محمدحسین مرادی نسبت به تجهیز مرکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرک مدنی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون اداری‌مالی و کارشناس عمرانی کانون، با حضور در دفتر مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان،  پیرامون مشکلات پیش‌آمده در محوطه‌سازی و دیوارکشی مرکز فرهنگی‌هنری شهرک مدنی بحث و گفتگو کرد و جهت مرتفع‌سازی مشکلات پیش‌آمده در دیوارکشی محوطه این مرکز، از مرادی مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان کمک خواست.
 ‏ در این دیدار، مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از مساعدت‌های اداره کل نوسازی مدارس نسبت به ساخت این مرکز فرهنگی‌هنری گفت: تمام تلاش ما از پیگیری‌های  مکرر این است که این  پروژه که یازده سال از زمان کلنگ‌زنی آن می‌گذرد به زودی افتتاح گردد.   
ضرابی‌زاده همچنین گفت: در صورت تسریع در ساخت و همکاری در تجهیز، آماده‌ایم تا پایان سال، درهای این مرکز را به روی کودکان و نوجوانان بگشاییم. سپس ضرابی‌زاده درباره تجهیزات این مرکز سخن به میان آورد و تاکید کرد: امیدواریم سازمان نوسازی مدارس کانون را در تجهیز این مجتمع فرهنگی یاری کند. 
 ‏ در پایان محمدحسین مرادی قول مساعد داد که در حد امکان از طریق سازمان برنامه و بودجه استان نسبت به تامین اعتبار تجهیزات این مرکز و مرتفع نمودن مشکل دیوار کشی و محوطه‌سازی کانون شهرک مدنی پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =