اولین وبینار تخصصی انجمن سرود نوجوان آذربایجان شرقی

نخستین وبینار تخصصی انجمن سرود نوجوان استان با هدف کیفیت بخشی به تولیدات فرهنگی در بخش سرود و نماهنگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این نشست تخصصی که به صورت وبینار و با حضور نوجوانان علاقه‌مند و عضو انجمن سرود کانون برگزار شد،    منیژه واحد قاضیانی مدرس سرود از استان گیلان به عنوان میهمان ویژه انجمن در خصوص اهمیت تکنیک‌های نت‌خوانی و صداسازی با اعضای انجمن بحث و گفتگو کرد و به سئوالات نوجوانان و مربیان انجمن سرود استان آذربایجان شرقی پاسخ داد.

این جلسه از انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف ارتقای کیفی فعالیت سرود به عنوان یکی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی هنری و مورد علاقه نوجوانان برگزار شد. آموزش  مبانی موسیقی نظری آشنا نمودن اعضاء با نام، شکل و ارزش زمانی نتها، خطوط حامل، کلید سل، خط میزان و ... از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

انجمن سرود کانون آذربایجان شرقی از سال ۹۸ با هدف شناسائی استعدادهای خلاق و توانمند در عرصه سرود تشکیل شده است.

بخش پایانی این وبینار به پرسش و پاسخ اعضا در مورد مباحث مطرح شده و انجام تمرینات صداسازی با برقراری ارتباط تصویری  با اعضای انجمن سرود استان، اختصاص یافت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در سال ۹۸،  ۱۳ عنوان سرود با مشارکت اعضاء و مربیان مراکز فرهنگی هنری در شهرهای مختلف استان تولید کرده است. ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، ایثار، گذشت و مهربانی و آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی مضامین اغلب این آثار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =