ظرفیت‌سازی و افزایش گستره‌ی حضور در فضای مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری و رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گیلان بر ضرورت هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل در ارایه‌ی هرچه‌بهترخدمات فرهنگی به مخاطبان تاکیدکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مهم، دست‌آورد نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان با رئیس دانشگاه‌ پیام‌نور استان است.

مدیرکل کانون استان گیلان طی این نشست که با حضور مدیر کانون زبان استان و جمعی دیگر از مسوولان صورت‌گرفت، از اهمیت افزایش تعاملات ‌فرهنگی و ضرورت هم‌گرایی درجهت خدمات‌رسانی هرچه بهتربه مخاطبان سخن‌گفت.

اسفندیارضیائی هم‌چنین، بهره‌گیری از توان‌مندی‌های دستگاه‌های فرهنگی و مجموعه‌های آموزشی را ظرفیت‌سازی ارزش‌مند توصیف‌کرد و دست‌یابی به این مهم را یک دست‌آورد خواند.

این مدیر فرهنگی درادامه، گزارشی از گستره‌ی فعالیت‌ها و گروه‌های مخاطب کانون پرورش فکری و کانون زبان استان گیلان ارایه‌کرد و از اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی به‌عنوان مخاطبان سال‌های آتی موسسه‌های آموزش عالی کشور، به ویژه دانشگاه پیام نور نام‌برد.

دیگربخش سخنان اسفندیارضیائی به حضور فعالانه کانون پرورش فکری و کانون زبان استان گیلان در عرصه‌ی فضای مجازی اختصاص‌داشت و وی با بیان این‌که همراهی دانشگاه پیام‌نور و استفاده از فضای آموزشی آن دارای اهمیت ویژه‌ای است، اظهارکرد: برهمین‌اساس به‌عنوان سفیر فرهنگی این دانشگاه درجامعه و تربیت کودکان و نوجوانانی توان‌مند تلاش‌می‌کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گیلان، هم طی این نشست که نگاهی ویژه به ترسیم‌افق‌های‌ همکاری متقابل و برطرف‌سازی موانع پیش‌روی این همراهی‌ داشت، از نقش و جایگاه کانون پرورش فکری در تربیت نسلی پویا سخن‌به‌میان آورد و این دیدار را فرصتی مغتنم برای مخاطب‌یابی عنوان‌کرد.

سعیدصادقی با بیان‌این‌که اعضای امروز کانون، مخاطبان فردای دانشگاه پیام‌نورمحسوب‌می‌شوند، گفت: برهمین اساس از فرصت‌سازی برای این نهاد فرهنگی استقبال‌می‌کنیم.

این مدیراستانی اشاره‌ای نیز به فضاهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور و پیشینه‌ی آن در ارایه‌ی آموزش‌های برخط به دانشجویان داشت و گفت: فراگیری هرچه‌بیش‌تر فعالیت‌های کانون پرورش فکری و تبدیل هرخانه به یک مرکز فرهنگی‌هنری، موردحمایت است و ازاین رو افزون‌بر ارایه‌ی فضای آموزشی، برای تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری کانون تلاش‌خواهیم‌کرد.

برپایه‌این‌گزارش، ارایه‌ی دیدگاه‌ها و اعلام همراهی دیگر مسوولان حاضر در این نشست، پخش‌پایانی این گفت‌وگوها بود که صبح امروز و به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزارشد.

گفتنی‌است، این دیدار در ادامه همکاری‌های دوجانبه کانون پرورش فکری با دانشگاه پیام‌نور گیلان درخصوص دراختیارگذاشتن فضای آموزشی این دانشگاه برای خدمات‌رسانی به زبان‌آموزان کانون زبان استان صورت‌گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =