کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر دستگاه برتر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی بعنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، استاندار بوشهر در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر بزرگترین الگو برای همه ما هستند تا ما راه را در مسیر خدمت‌گذاری به مردم فراموش نکنیم. ایشان افزود: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان بزرگ‎ترین الگوهای خدمتی به مردم هستند که سیره و منش آنها باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.

استاندار بوشهر در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی استان بوشهر  ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان بوشهر در بخش‌های مختلف را برشمرد و اظهار داشت: برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت استان بوشهر طرح‌های مهمی عملیاتی شده است.وی گفت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای تجلیل از کسانی است که خدمات خود را به صورت صادقانه به جامعه عرضه کردند.

در این مراسم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر هم  با بیان اینکه "در جشنواره شهید رجایی به طور میانگین هر دستگاه در ۱۵ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت" خاطرنشان کرد: دستگاه‌‏های اجرایی در ۵۰ شاخص عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفته اند. درویشی بیان کرد: در مجموع در جشنواره شهید رجایی، دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر  در ۱۰۸ شاخص عمومی و ۸۷۰ شاخص اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

علی درویشی تاکید کرد: هدف اصلی جشنواره شهید رجایی حرکت سریع تر دستگاه های اجرایی در مسیر خدمت به مردم است وامید میرود این جشنواره و اعلام دستگاه های برتر موجب تشویق و انگیزه بخشی به دستگاه های مختلف برای ارائه بهتر خدمات به مردم باشد.

در این جشنواره که با حضور استاندار بوشهر؛ معاونین ایشان و جمع کثیری از مدیران کل استان برگزار شد؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۸ (به دلیل برخوردار نمودن مناطق محروم وکم برخوردار و روستاهای استان از امکانات فرهنگی و ارائه فعالیت های پرورشی-تربیتی و همچنین آموزش های مختلف در قالب  فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان استان) در شاخص های اختصاصی رتبه برتر را کسب کرد.

 سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر در رابطه با انتخاب کانون پرورش فکری به عنوان دستگاه برتر گفت: این موفقیت حاصل تلاش ها و زحمات بی شائبه کلیه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری استان بوشهر است که بی وقفه و شبانه روزی چه در شرایط عادی و چه در شرایط شیوع ویروس کرونا دست از مجاهدت و تلاش برای تربیت نسلی آگاه، دانا و توانا بر نداشتند و کوشیدند تا به بهترین نحو ارائه دهنده خدمات و فعالیت های فرهنگی ، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان استان عزیزمان بوشهر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =