درخشش عضو کانون لرستان در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی ۲۰۲۰

آیدین بداق عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان دیپلم افتخار ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: «آیدین بداق» عضو ۷ ساله از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان موفق به دریافت دیپلم افتخار از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شد.
«آیدین بداق» عضو مرکز شماره 3 خرم آباد است که در دوسال گذشته زیر نظر سمیه دهقانپور مربی هنری کانون لرستان به در زمینه نقاشی فعالیت می کند.
براساس این گزارش: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال۲۰ اثر در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی که سال ۲۰۲۰ شرکت کرد که تمامی این آثار جایزه یا دیپلم افتخار گرفتند و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی ۲۰۲۰ در شهر بنژی (Benxi) کشور چین برگزار شد.
در عین حال فیلم کوتاهی از صحبت‌های اعضای منتخب به همراه آثارشان نیز که از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تهیه و تدوین شده بود در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد.
گفتنی است: از میان ۴۳۹ اثر ارسال شده از ۷ کشور جهان،  ۲۰ اثر از اعضای کانون پرورش فکری سراسر کشور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی موفق به کسب دیپلم افتخار و جایزه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =