دستورالعمل اجرای کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی «مرکز مجازی کانون» بررسی شد

یازدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون خراسان جنوبی در سال ۱۳۹۹ با موضوع بررسی دستورالعمل اجرای کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی «مرکز مجازی کانون»برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در یازدهمین جلسه شورای فرهنگی که صبح روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹ با حضور اعضای شوای فرهنگی استان، مسئولین مراکز یک و دو بیرجند در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ بیرجند برگزار شد شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا را هم فرصت و هم تهدید ارزیابی کرد و گفت: در این شرایط فرصت خوبی فراهم شد تا از فرصت فضاهای مجازی بیشتر از هر زمانی در انتقال مفاهیم تربیتی و آموزشی در راستای اهداف کانون استفاده کنیم.

وی با تاکید بر جذب و نگهداری عضو در مراکز به راه اندازی «مرکز مجازی کانون »اشاره کرد و ادامه داد:  بر اساس پیش نویس دستورالعمل اجرایی کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی، در نظر است تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی،کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و... از طریق مرکز مجازی کانون به آدرس www.kpf.ir در دسترس مخاطبان قرار گیرد و از همین طریق ارتباط انجمن‌های کانون با مخاطبان برقرار شود.

در ادامه اعضای شورا و نمایندگان مراکز حاضر در این جلسه، نظرات و پیشنهادات و همچنین راهکارهای اجرایی خود در خصوص این دستورالعمل را ارایه نمودند.

بر اساس این گزارش طرح موضوعات مربوط به برنامه‌ریزی جهت برگزاری کارگاه‌های مجازی مراکز در فصل پاییز و مباحث مربوط به واحد آموزش و پژوهش استان توسط کارشناسان مربوطه مطرح و در این خصوص نیز بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =