کد خبر: 299620
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
بازدید 384
چند خبر تازه از کانون استان قزوین

آخرین روزهای تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با گرامی‌داشت روز شعر و ادب فارسی و چند برنامه و اتفاق خوب دیگر در مراکز کانون همراه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، گرامی‌داشت روز شعر و ادب فارسی و چند برنامه دیگر آخرین اخبار کانون استان قزوین به شمار می آید.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج در تاریخ 26 شهریور 1399، به مناسبت روز شعر و ادب فارسی نشست کوچکی با اعضای طرح «شوق رویش» سازمان هلال احمر برگزار شد.آشنایی با آثار استاد شهریار و شعرخوانی از فعالیت‌های انجام شده در این نشست بود.

هم‌چنین به این مناسبت، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین یک پیام تبریک برای همه همکاران خود، به‌ویژه کارشناس و مربیان واحد آفرینش‌های ادبی ارسال کرد.

برگزاری نشست و رایزنی یکی از اعضای ارشد کانون آوج برای برگزاری سوگواره حسینی(ع) و بررسی آثار قابل ارائه دراین مراسم، اقدام دیگر این مرکز در استقبال از ایام اربعین بود.

هم‌چنین در یک موفقیت تازه، یکی از اعضای نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه«معصومه تقوی» تحت مربی ‌گری«محمد عسگری» مربی هنری این مرکز به کسب رتبه خوش در هنر خوشنویسی نایل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =