ششمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی برگزار شد

ششمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی صبح روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ با یک دستور جلسه در کتابخانه‌ مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این نشست با دستور جلسه اجرای کارگاههای تخصصی و فعالیتهای عمومی در کانون مجازی برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان آذربایجان‌غربی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت یاد استاد شهریار، فضای مجازی را محل ارتباط اعضا و مربیان عنوان کرد.

وی گفت: ویژگی بارز فعالیت‌های کانون در فضای مجازی این است که مکان در این فضا معنا ندارد و کودکان و نوجوانان با دسترسی به این فضا در هر جایی که باشند امکان بهره مندی از کارگاه‌ها و محتواهای آموزشی را دارند.

زاهدی ادامه داد: با ورود به فصل پاییز، فعالیت‌های مجازی کانون فقط از طریق پرتال سراسری کانون به آدرس kpf.ir انجام می شود.

در ادامه جلسه زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان به تشریح شیوه نامه اجرای فعالیت‌های مجازی و حضوری کانون پرداخت و نظرات اعضای جلسه را در خصوص بندهای این شیوه نامه خواستار شد.

ارائه پیشنهاد و نکته نظرها توسط معاونان و کارشناسان کانون استان، پایان بخش این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =