کد خبر: 299633
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
رونمایی از لوح فشرده قصه‌های خوب

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی از لوح فشرده ۱۲ قصه با موضوع مهارت‌های زندگی برای کودکان و نوجوانان رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ با حضور حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی و ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان در محل استانداری برگزار شد.

حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این جلسه در خصوص پیش‌گیری مصرف مواد مخدر گفت: در رابطه با پیشگیری از مصرف موادمخدر راهکارهایی تعریف شده که یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین آنها آموزش مهارتهای زندگی به کودکان و نوجوانان است.

مهارتهایی که زمینه مقابله با فشارهای روانی و ارائه رفتارهای مثبت و مفید را ارائه کرده و کودک و نوجوان را برای ورود به زندگی اجتماعی و پذیرش نقش‌های مختلف بدون لطمه زدن به خود و دیگران آماده می کند.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل استان در ادامه این جلسه ضمن تشکر از توجه به حوزه کودک در این زمینه گفت: کانون پرورش فکری به عنوان متولی و متخصص حوزه کودک و نوجوان و همچنین مسئول دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک استان وظیفه خود می‌داند که با آموزش این مهارتها از قبیل تقویت عزت‌نفس، مهارت نه گفتن، مهارت حل مسئله، صبوری و تاب‌آوری، کنترل خشم و اضطراب و ... به شکلی غیر مستقیم که علاوه بر تاثیرگذاری برای کودک لذت بخش هم باشد در قالب جذاب فرهنگ، هنر و ادبیات، بچه‌ها را برای انتخاب سبک زندگی سالم آماده کند. لوح فشرده قصه‌های خوب شامل ۱۲ قصه است که همین مهارت‌ها را به کودکان و نوجوانان با زبان قصه آموزش می‌دهد.

 در پایان جلسه از لوح فشرده قصه‌های خوب با حضور حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی و ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان محمد حسین صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی رو نمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =