تفاهم‌نامه فی‌مابین کانون و بیناد بین‌المللی امام رضا(ع)

تفاهم‌نامه ای فی‌مابین کانون خراسان‌رضوی و بیناد بین‌المللی امام رضا(ع) در خصوص فعالیت‌های هنری، فرهنگی و ادبی در حوزه کودک و نوجوان با موضوع فرهنگ‌رضوی با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان و محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در خصوص تفاهم‌نامه خاطر نشان کرد: در راستای هویت دینی و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ رضوی کانون استان و بیناد بین‌المللی امام رضا(ع) فعالیت‌های مشترکی را برنامه‌ریزی کردند.

زره‌ساز در ادامه گفت: این تفاهم‌نامه با محوریت فعالیت‌های کانون در قالب معرفی کتاب، شعرخوانی، قصه‌گویی، نقاشی، کاردستی، و مسابقات فرهنگی هنری و ادبی بین دو دستگاه منعقد شد.

محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) بیان داشت: بنیاد امام رضا(ع) در راستای ماموریت خود معرفی سیره امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که یک دستگاه تخصصی در زمینه کودک است تلاش می‌کند تا از طریق زبان هنر، مفاهیم دینی و رضوی را به کودکان و نوجوانان منتقل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =