ویژه برنامه‌ی گرامی‌داشت روز شعر و ادبی فارسی در واحد آفرینش‌های ادبی کانون خراسان جنوبی برگزار شد

با حضور مربیان و اعضای کارگاه‌های ادبی کانون خراسان جنوبی و به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون خراسان جنوبی یژه برنامه‌ی گرامی داشت روز شعر و ادب فارسی به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، ویژه برنامه گرامی‌داشت روز شعر و ادبی فارسی و بزرگ‌داشت‌ استاد شهریار با حضور جمعی از اعضا و مربیان کارگاه‌های ادبی مراکز کانون استان به صورت مجازی برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با هدف معرفی شاعران بزرگ فارسی به ویژه استاد شهریار برگزار شد، کودکان ونوجوانان علاقه‌مند به شعر و ادب فارسی، علاوه بر آشنایی با شاعران فارسی زبان و همچنین شاعران بلند آوازه‌ای که کمتر آثارشان مورد بحث قرار گرفته، با مفاخر ادبی بومی استان خراسان جنوبی از جمله بدیع الزمان فروزانفر و ابن حسام خوسفی نیز بیشتر آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، پخش ویدیو های شعر خوانی اعضا، و گفتگو درباره‌ی ویژگی‌های بارز زبان فارسی به عنوان یکی از موزون ترین زبان‌های رایج دنیا از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود که همزمان با روز 27 شهریور ماه 1399، سال‌روز درگذشت سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر پارسی‌گوی آذری‌زبان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =