کد خبر: 299664
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
بازدید 129
نقالی اعضای انجمن قصه‌گویی کانون کرمان روح‌بخش محرم شد

اعضای انجمن قصه‌گویی کانون کرمان با قصه‌گویی و نقالی عاشورایی ماه محرم امسال را زنده نگه‌داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، اعضای انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با سرپرستی زهره ده‌یادگاری کارشناس فرهنگی کانون کرمان همزمان با محرم ۱۴۴۲ با اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی و نقالی مفاهیم عاشورایی را به کودکان و نوجوانان انتقال دادند.

بنابر این خبر، لیلی خسروی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون بردسیر قصه حضرت قاسم(ع) و امیرحسین یعقوبی عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون چترود قصه حضرت علی‌اکبر(ع) را در ایام شهادت امام سجاد(ع) در برنامه رادیویی «رادیوها روشن» نقالی و پخش کردند.

این در حالی است که، نقالی‌های داستان عاشورا از سوی اعضا و مربیان عضو انجمن قصه‌گویی کانون کرمان هرشب از اول محرم به صورت زنده از صفحه اینستاگرم انجمن قصه‌گویی کانون کرمان و صفحه انجمن قصه‌گویی کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پخش و برای استفاده در زمان‌های بعدی ثبت شدند.

همچنین زیارت مجازی از حرم امام مهربانی، امام رضا(ع) با اجرای سلمان رمضانی روحانی، مربی و کارشناس فعالیت‌های کودک و نوجوان و پخش زنده آن از صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون کرمان از دیگر برنامه‌هایی بود که برای این ایام تدارک دیده شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =