برگزاری پنجمین نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون کهگیلویه و بویراحمد

پنجمین نشست مجازی عکاسان نوجوان( قاب خاطره‌ها) کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع "چرا عکاسی می کنیم " برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد ، این نشست با مشارکت  ۶۵ نفر از اعضا و مربیان روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه  با حضور علی خوش‌جام  عکاس و طراح گرافیک برگزار شد.

در این نشست علی خوش جام در خصوص انگیزه‌ها و دلایل اینکه چرا عکس میگیریم از نگاه  اریک کیم عکاس و مولف مطرح عکاسی  پرداخت و گفت: اینکه هدف از عکاسی چیست و دنبال چی هستیم ،فکر و جواب به این سوالات نقشه راه است.

وی به ۱۴ مورد دلیل و انگیزه عکاسی از نگاه اریک کیم با ارائه تصاویر و توضیحات پرداخت و در پایان مباحث پاسخ به سوالات چرا عکاسی می کنیم ، هدفم چیست ، تا کجا ادامه می دهیم ، چه سبکی از عکاسی را دوست دارم یا چه نقشه راهی داریم را مطرح کرد.

مدرس انجمن عکاسی دراین نشست ادامه داد: برای بیان آمال و آرزوها به قوی تر شدن اندیشه، دید، نگاه، تکنیک نیاز داریم .

رییس گروه هنرهای تجسمی مدیریت آفرینش های هنری ادبی کانون نیز در این نشست گفت: میدانیم که با عکاسی مانند هر هنر دیگری میتوانیم رابطه موثر بین خودمان،دنیای پیرامون و مخاطب بر قرار کنیم.

مامک یحیی پور اظهار داشت: چرایی ها و اهداف ما برای عکاسی کردن است که انواع  عکس ،ژانر های مختلف عکاسی و کاربرد آن را در زندگی بوجود می آورد.

وی خطاب به نو جوانان حاضر در برنامه  گفت: امیدوارم شما نوجوانان عزیزبا مشاهده دقیق و جستجوگر نسبت به پیرامون خود بتوانید آثار زیبایی را خلق کنید که بیان افکار و احساسات شما نسبت به دنیای پیرامونتان باشد

وی تاکید داشت: مطالعه کردن در هنر،  دیدن و مشاهده جستجوگرانه است.

گفتنی است:در این نشست به پرسش اعضا و مربیان علاقمند در خصوص مباحث مطرح شده پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =