هماهنگی برنامه‌های راهبردی کانون در دوران کرونا

نشست فصلی مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رویکردهای جدید این سازمان باسابقه فرهنگی در روبرو شدن با پدیده شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر فعالیت‌های کانون را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ به صورت حضوری در تهران و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درحالی برگزار شد که آخرین نشست حضوری مدیران به آذر ۱۳۹۸ بازمی‌گشت.
با شیوع بیماری کرونا اگرچه تا امروز این نشست‌های فصلی به‌صورت حضوری برگزار نشده بود اما مدیران کانون در این مدت، چندین بار با یکدیگر از طریق ویدئوکنفرانس به بحث و تبادل نظر درباره‌ی برنامه‌های کانون پرداختند.
این در حالی بود که فاضل نظری مدیرعامل و معاونان کانون در این نشست بر اهمیت درک شرایط جدید - که بر فعالیت‌ها و تولیدات بسیاری از سازمان‌های فرهنگی و آموزشی از جمله کانون تاثیر گذاشته است - تاکید کردند و مدیرعامل در سخنرانی خود گفت: کانون در شرایط کرونا با کانون در شرایط عادی تفاوت دارد و این تهدید، فرصتی را برای بازنگری در کار و محتوا و روش‌ها و ارتباط‌های سازمانی ما فراهم کرده است.


مسئولان کانون در این نشست همچنین از توسعه فعالیت‌های کانون در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سخن گفتند و از تکمیل مرحله به مرحله پرتال کانون مجازی و انتقال بسیاری از فعالیت‌های کانون به این فضا خبر دادند.
در این نشست علاوه بر مدیرعامل، معاونان «فرهنگی»، «تولید» و «توسعه و مدیریت منابع» و اداره‌های کل زیر مجموعه آن‌ها، رییس کانون زبان ایران، ‌همچنین مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، مدیر فناوری اطلاعات، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون علاوه بر ارایه گزارش‌هایی از فعالیت‌های مجموعه خود با مدیران کل کانون استان‌های کشور گفت‌وگو کردند.
در این نشست همچنین نماهنگی جدید از بازآفرینی دوباره سرود کانون برای حاضران پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =