ثبت‌نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران از اول مهر آغاز شد

ثبت‌نام اینترنتی ترم پاییز ۱۳۹۹ کانون زبان ایران در حالی از روز اول مهر آغازشده که با ایجاد شعبه آنلاین، امکان زبان‌آموزی همه علاقه‌مندان در سراسر کشور فراهم شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، زبان‌آموزان فعلی این مجموعه آموزشی در سراسر کشور می‌توانند پس از واریز شهریه از یکم تا هفتم مهر ۱۳۹۹ نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود در پرتال کانون زبان به نشانی register.ili.ir اقدام کنند.

بر اساس این خبر ثبت‌نام حضوری و تحویل کتاب به زبان‌آموزان نیز از روز ۷ تا ۱۰ مهر در مراکز آموزشی کانون زبان میسر است و زبان‌آموزان تازه وارد نیز می‌توانند در شهرهایی که کانون زبان در آن‌ها شعبه دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تاریخ‌ها مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

در عین‌حال برگزاری کلاس‌ها به صورت برخط(آنلاین) باعث شده است تا علاقه‌مندان به فراگیری زبان‌های خارجی در شهرهای فاقد شعبه کانون زبان یا در دیگر نقاط جهان بتوانند در شعبه آنلاین کانون زبان ثبت‌نام و از آموزش‌های این موسسه باسابقه استفاده کنند.

بر همین اساس کلاس‌های آنلاین و حضوری ترم پاییز کانون زبان از روز شنبه ۱۲مهر برای کلاس‌های زوج و از روز یکشنبه ۱۳مهر برای کلاس‌های فرد شروع خواهد شد.

همچنین آغاز کلاس‌های روز دوشنبه و پنج‌شنبه و کلاس‌های ویژی روز دوشنبه نیز از ۱۴ مهر و کلاس‌های ویژه پنج‌شنبه از ۲۴ مهر خواهد بود.

در عین حال براساس تقویم ترمی پاییز ۱۳۹۹ کلاس‌های این ترم طبق روال متداول در کانون زبان به صورت ۲ روز در هفته در روزهای زوج (شنبه – چهارشنبه)، فرد (یکشنبه-سه‌شنبه) و (دوشنبه – پنج‌شنبه) برگزار خواهد شد.

همچنین مدت زمان کلاس‌ها در هر سه گروه کودک، نوجوان و جوان و بزرگ‌سال ۹۰ دقیقه خواهد بود.

لازم به یادآوری است تمامی کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =