معرفی کانون‌های برتر کشور در جشنواره شهید رجائی / رتبه دوم به گیلان رسید

با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط سازمان اداری و استخدامی و تایید وزارت آموزش و پرورش، اداره کل کانون گیلان رتبه دومی را در میان استان‌های کشور ازآن خودکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این موفقیت در ادامه درخشش این مجموعه‌ی فرهنگی  در جشنواره استانی شهید رجائی و معرفی کانون گیلان به‌عنوان دستگاه برتر استان حاصل‌شد.

ارتقا و بهبود عملکرد، انضباط اداری، شفافیت مالی و درعین‌حال تلاش هدف‌مند برای تعالی‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی، ازجمله ملاک‌های انتخاب کانون پررش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان اعلام‌شده‌است.

این به‌گزینی، درجریان برگزاری نشست فصلی مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در تهران و با اهدای لوح سپاس به مدیران‌کل استان‌های اردبیل، گیلان و گلستان، رسانه‌ای شد.

در این لوح تقدیر که  به امضای محسن‌حاج‌میرزائی، وزیر آموزش‌وپرورش رسیده‌است، از جشنواره شهید رجایی به‌عنوان فرصتی ارزش‌مند برای بهبود برنامه‌ها، ارتقاء، توسعه مدیریت و تحول اداری یادشده که هر ساله باهدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی بر مبنای ارزیابی عملکرد  برگزارمی‌شود.

این مراسم با قدردانی از تلاش‌های اسفندیارضیائی، مدیرکل و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان همراه بود و طی آن براهمیت برداشتن گام‌های موثر در جهت بهبود اعتلای مدیریتی و ارتقای بهره‌وری و رضایت مردم تاکیدشد.

           

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =