راوی دفاع مقدس هرمزگانی میهمان ویژه برنامه انجمن قصه گویی کشور

سرهنگ محمّد دهقانی رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدّس، از طرف انجمن قصه گویی هرمزگان در برنامه زنده اینستاگرام روایت قصه ی زندگی خود با موضوع دفاع مقدس را اجرا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ انجمن قصه گویی کشور هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدّس ویژه برنامه ای با عنوان یار هفتاد و سوم  از ابتدا تا پایان هفته دفاع مقدس برگزار می نماید.

چهارشنبه ۲مهر ۹۹ راس ساعت۲۰، سرهنگ محمّد دهقانی رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدّس، از طرف انجمن قصه گویی هرمزگان در برنامه زنده اینستاگرام روایت قصه ی زندگی خود با موضوع دفاع مقدس را اجرا خواهد کرد.

گفتنی است محمّد دهقانی در سال۶۰ در حالی که تنها  ۱۶ سال داشت؛ در دفاع از خاک ایران عازم جبهه های نبرد شد.

وی تا آخر جنگ و تا زمان اعلام قطعنامه در جبهه های حق علیه باطل در دفاع از میهن شجاعانه نبرد کرد. سرهنگ جانباز محمد دهقانی که مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و  نشر ارزش های دفاع مقدّس را در کارنامه خود دارد؛ در زمان بازنشستگی هم چنان به شیوه قصه گویی کودکان و نوجوانان را  با کلام  وحی آشنا می کند.

یادآوری می شود تا  ۷ مهر ماه  هر شب راس ساعت ۲۰ از  پیج انجمن قصه گویی کشور به آدرس ghesehgouee@قصه های دفاع مقدس اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =